مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-01سياسي

خیانت سران فتنه در مجلس ختم بخشیده نمی شود


چند روزنامه زنجیره ای، با ذوق زدگی تمام، دست دادن حداد عادل با سید محمد خاتمی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم دعایی را عکس و تیتر اصلی صفحه اول خود کردند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سیدمحمود دعایی روز سه شنبه برگزار شد و چهره های بسیاری، فارغ از اینکه چه کسانی در این مراسم شرکت می کنند، به احترام مرحوم دعایی در این مراسم شرکت کردند.

با این وجود برخی رسانه ها و عناصر سیاسی کار سعی کردند تا این مراسم را مانند برخی مراسم ختم و سالگرد مشابه، بهانه ای برای احیای حیثیت از دست رفته خود کنند.

اطرافیان خاتمی در گذشته نیز در اماکنی مانند حسینیه جماران، خاتمی را با چهره های موجه سیاسی به شکل ناگهانی روبه رو می کنند تا از روبه رو شدن ناگهانی یا کنار هم نشستن آنها، استفاده سیاسی کرده و چنین وانمود کنند که در نگاه این شخصیت های موجه، خاتمی از موضع اتهام خارج شده است.

این در حالی است که خیانت های متعدد خاتمی از جمله خیانت بزرگ وی در سال 1388 و به آشوب کشاندن 8 ماهه کشور طبق نقشه آمریکا و انگلیس و اسراییل، با این گونه صحنه آرایی ها در مجالس ختم و ترحیم پاک نمی شود.

خاتمی با دمیدن در دروغ تقلب، چنان که بخشی از برنامه کودتای مخملین غرب است، ابتدا در مقابل جمهوریت و رای اکثریت مردم سر به شورش برداشت و سپس (با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت سران فتنه در مجلس ختم بخشیده نمی شود

خیانت سران فتنه در مجلس ختم بخشیده نمی شود