مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-01سياسي

همسویی و همپوشانی صنعت و دانشگاه در طرح«شهید علی وردی»


طرح شهید علی وردی، در راستای ایجاد ارتباط تنگاتنگ صنعت با دانشگاه برنامه ریزی شده و برای نخستین بار به میزبانی شرکت ایران ترانسفو ری بعنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفو کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو مراسم افتتاحیه برنامه مشترک وزارتخانه های نیرو و علوم ،تحقیقات وفناوری در زمینه مهارت افزایی واشتغال آفرینی دانشجویان (طرح شهید علی وردی) به میزبانی شرکت ایران ترانسفو ری برگزار شد.

این طرح در راستای ایجاد ارتباط تنگاتنگ صنعت با دانشگاه برنامه ریزی شده و برای نخستین بار به میزبانی شرکت ایران ترانسفو ری بعنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفو کلید خورد.

بر مبنای این طرح  کارخانجات صنعتی با ایجاد زمینه های تجربی و مهارتی بعنوان کارگاه های عملی، موجب ارتقای آموزش های نظری دانشگاه ها شده و خلا ءهای موجود را پوشش می دهند.

این مراسم با حضور معاون سرمایه انسانی و تحقیقات و فناوری وزارت نیرو خانم کارگر نجفی، اکبری، مدیر عامل شرکت ساتکاب، آقامیری ریاست دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از مدیران وزارت نیرو وعلوم و اساتید دانشگاه های صنعتی کشور و همچنین نخستین گروه دانشجویان عضو طرح شهیدعلی وردی در محل سالن اجتماعات شرکت ایران تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی و همپوشانی صنعت و دانشگاه در طرح«شهید علی وردی»

همسویی و همپوشانی صنعت و دانشگاه در طرح«شهید علی وردی»