مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-15سياسي

تلاش برای برگزاری کنسرت متفاوت در آزادی/ نام آلبوم تغییر کرد!


پویا حاجیلی از نوازندگان و آهنگسازان جوان در آستانه برگزاری تازه ترین کنسرتش از حال و هوای متفاوت اجرایی گفت که در آن هر یک از سازها قرار است فضای کمتر تجربه شده ای را به مخاطبان ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم عامل دیگری بود که روند را کمی طولانی تر از حد معمول کرد.

این آهنگساز درباره قطعات و ساخته های خود در آلبوم جاودانه افزود: آلبوم جاودانه شامل 10 قطعه است که آهنگسازی آنها را خودم انجام دادم و فضای کلی آلبوم در مقایسه با آلبوم قبلی ام (انعکاس رویا) بسیار متفاوت است.

حاجیلی با بیان اینکه تمرینات این کنسرت از حدود شش هفته پیش با حضور شروین شهبازی به عنوان رهبر ارکستر و همچنین بهنام شهرکی به عنوان تنظیم کننده قطعات آغاز کردند، درباره حال و هوای ساخته های جدید خود در آلبوم جاودانه ، توضیح داد: رویکرد من در این آلبوم بیشتر بر این متمرکز بود که قطعات با طیف گسترده تری از مخاطبان ارتباط برقرار کند و مخاطب از شنیدن آنها بیش از پیش انرژی مثبت دریافت کند.

وی با بیان اینکه باعث افتخار من است که در این کنسرت هنرمندان و نوازندگان مطرح و شناخته شده ای همچون؛ بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، شروین شهبازی، بهنام حکیم، ناصر رحیمی من را همراهی می کنند، درباره سبک و سیاق برگزاری این کنسرت، اظهار کرد: شیوه و سبک ما به لحاظ اجرایی برای نخستین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برگزاری کنسرت متفاوت در آزادی/ نام آلبوم تغییر کرد!

تلاش برای برگزاری کنسرت متفاوت در آزادی/ نام آلبوم تغییر کرد!