مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-06ورزشي

در حرف دنبال مدال المپیک هستیم/ترکیب آسیایی تقریبا همین نفرات است


سرمربی تیم قایقرانی رویینگ ایران بعد از کسب 6 مدال توسط شاگردانش در مسابقات بزرگ مسکو گفت: وقتی حرف کسب مدال المپیک را می زنیم باید امکانات مان هم برابر با کشورهای صاحب نام این رشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: حضور تیم های مختلفی از کشورهای روسیه، بلاروس حتی قزاقستان، ازبکستان و صربستان در این رویداد مشخص کرده بود که این رقابت ها باید سطح بالایی باشد.

قهرمانان المپیک و جهانی و عنوان داران این کشورها بخصوص کشور میزبان و بلاروس در تیم های مختلف پخش شده بودند و همین باعث شده بود در برخی مواد رقابت برای ما سخت شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور 25 تیم و بیش از هزار ورزشکار در مواد مختلف برگزار شد، افزود: کشورها برای حضور در این مسابقات آزاد بودند و به همین دلیل در هر ماده با تعداد زیادی ورزشکار مواجه می شدیم.

میزبان، این رقابت ها را تحت قوانین بین المللی انجام نداد چرا که اگر این کار را می کرد باید یک تیم از هر کشور در مسابقات شرکت می کرد و مسابقات مرحله شانس مجدد داشت اما این دو بند حذف شده بود.

به همین دلیل شاهد حضور چندین تیم از یک کشور بودیم.

همین طور در هر گروه بندی فقط ورزشکاران اول گروه راهی فینال می شدند و مرحله شانس مجدد از برگزاری مسابقات حذف شده بود تا به این ترتیب بتوانند رقابت ها را در سه روز به اتمام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حرف دنبال مدال المپیک هستیم/ترکیب آسیایی تقریبا همین نفرات است

در حرف دنبال مدال المپیک هستیم/ترکیب آسیایی تقریبا همین نفرات است