مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-06حوادث

ضارب مأمور پلیس زرندیه دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی مخفیگاه ضارب مأمور وظیفه شناس پلیس زرندیه در یکی از استان های هم جوار خبر داد و گفت: این متهم فراری در یک عملیات منسجم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز نهم خرداد ماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان زرندیه با اقدامات اطلاعاتی خود از تردد سه دستگاه خودروی سواری قاچاق بر مطلع و با اقدام به موقع و طی عملیاتی آنها را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف می کنند.

وی با اشاره به اینکه، یکی از قاچاقچیان به وسیله خودرو و به عمد با مأموران برخورد و از محل متواری می شود بیان کرد: یکی از مأموران وظیفه شناس در این حادثه از ناحیه سر به شدّت مجروح و بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در یکی از بیمارستان های زرندیه جهت ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) تهران منتقل می شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: شناسایی و دستگیری متهم فراری بلافاصله در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و دو تیم از کارآگاهان زبده با بررسی جزییات حادثه و گسترش چتر اطلاعاتی خود، مخفیگاه متهم را در یکی از استان های هم جوار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در نیمه شب گذشته و با همکاری خوب پلیس لرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب مأمور پلیس زرندیه دستگیر شد

ضارب مأمور پلیس زرندیه دستگیر شد