مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-17اقتصادي

12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد ـ بروجرد ـ اراک پوشش دهی کامل ندارد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: 12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک فاقد پوشش دهی شناسایی شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: 12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک فاقد پوشش دهی شناسایی شده است.

مجتبی صارمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولویت ما در برقراری ارتباطات روستاهای بالای 20 خانوار است که با پیگیری ها 317 روستا فاقد ارتباط داشتیم که برای 92 روستا یا سایت جدید با هزینه بالغ بر پنج میلیارد تومان احداث و برخی سایت ها را نیز ارتقاء دادیم.

وی ادامه داد: 225 روستای باقیمانده را برای امسال در برنامه داریم که به اپراتورها ابلاغ شده تا پایان سال جاری مشکل این روستاها حل شود.

صارمی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و داشتن نقاط کور در جاده های لرستان افزود: به همین منظور سالانه تعهداتی به اپراتورهای ابلاغ می شود که ملزم هستند پروژه را اجرا در راستای رفع نقاط کور آنتن دهی در جاده ها کار کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به شناسایی 12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک که فاقد پوشش دهی است، بیان کرد: به عنوان نمونه منطقه سرنمک فاقد پوشش دهی بود که با افتتاح یک سایت همراه اول در این منطقه مشکل حل شد و در حال حاضر نیز در حال رفع نقاط کور دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد ـ بروجرد ـ اراک پوشش دهی کامل ندارد

12 کیلومتر از آزادراه خرم آباد ـ بروجرد ـ اراک پوشش دهی کامل ندارد