مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:152023-05-30سياسي

موضع نماینده کارفرمایان درباره ادغام صندوق ها


عضو کانون عالی کارفرمایان کشور با اعلام موضع نسبت به ادغام صندوق ها از جمله صندوق تامین اجتماعی بر لزوم تقویت تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان دو بال کسب و کار در کنار دولت تاکید کرد.

- عضو کانون عالی کارفرمایان کشور با اعلام موضع نسبت به ادغام صندوق ها از جمله صندوق تامین اجتماعی بر لزوم تقویت تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان دو بال کسب و کار در کنار دولت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر آهنی ها در هفتمین همایش ملی کار که در مجموعه تلاش برگزار شد، فرهنگ کار و تلاش را از محوری ترین، اصولی ترین و مترقی ترین مباحث در دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: از برنامه سوم توسعه مقرر شد که سه قانون همزمان در جهت اصلاح به مجلس ارسال شود، یکی از این قوانین، قانون کار بود.

یکی قانون بیمه بیکاری و دیگری قانون تامین اجتماعی که این قوانین زنجیره به هم پیوسته بودند.

وی افزود: قانون کار بدون نظر شرکای اجتماعی و کارگران و کارفرمایان قابل اصلاح نبود و نهایتا با جلساتی که در مجلس و وزارت کار داشتیم به این مساله رسیدیم که این مبحث دارای چالش است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مسیری را طی و قوانینی را تدوین و تصویب کنیم که چالش های مختلفی که بین دو بال کسب و کار یعنی کارگر و کارفرماست به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع نماینده کارفرمایان درباره ادغام صندوق ها

موضع نماینده کارفرمایان درباره ادغام صندوق ها