مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-03بين الملل

سامانه اطلاعاتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با کره شمالی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از کیودونیوز، در بحبوحه افزایش تنش ها در شبه جزیره کره، وزیر دفاع کره جنوبی امروز شنبه اعلام کرد ژاپن، - وزارت دفاع کره جنوبی از راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعاتی بین سئول، واشنگتن و توکیو برای مقابله با برنامه موشکی کره شمالی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از کیودونیوز، در بحبوحه افزایش تنش ها در شبه جزیره کره، وزیر دفاع کره جنوبی امروز شنبه اعلام کرد ژاپن، آمریکا و کره جنوبی برای تبادل سریع اطلاعات درباره آزمایش ها و برنامه موشکی کره شمالی، تا آخر امسال، یک سامانه یک پارچه راه اندازی خواهند کرد.

لی جنونگ سوپ این اظهارات را پس از دیدار با همتایان ژاپنی و آمریکایی خود در سنگاپور بیان کرد.

به گفته وزیر دفاع کره جنوبی راه اندازی این سامانه این امکان را در اختیار سه کشور قرار می دهد تا موشک های شلیک شده کره شمالی را با دقت و سرعت بیشتری شناسایی و ردیابی کنند.

پیش از این خبرگزاری رویترز 19 اردیبهشت به نقل از منابع آگاه اعلام کرد مقامات دفاعی ژاپن و کره جنوبی برای رهگیری و مقابله موثر با موشک های بالستیک کره شمالی قصد دارند ماه آینده سامانه های راداری خود را با سامانه های آمریکایی متصل کنند تا تبادل اطلاعات درباره موشک های بالستیک کره شمالی سریعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اطلاعاتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با کره شمالی

سامانه اطلاعاتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با کره شمالی