مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:352023-05-29سياسي

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از موافقت کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست این کمیسیون خبر داد.

- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از موافقت کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه ‎های پیشنهادی رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اختصاص داشت، اظهار کرد: در این نشست سه ساعته، اعضای کمیسیون آموزش پس از استماع سخنان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در جریان سوابق کاری و مدیریتی رضا مراد صحرایی قرار گرفتند و با برنامه های صحرایی برای حل مسایل و مشکلات آموزش و پرورش آشنا شدند.

وی اظهار کرد: در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون به طرح مسایل و چالش های آموزش و پرورش پرداختند و راه کارهای گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای حل این مشکلات را جویا شدند.

لاشکی با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انجام رای گیری؛ با صلاحیت، سوابق و برنامه ‎های پیشنهادی رضا مراد صحرایی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند، اظهار کرد: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش