مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-31اقتصادي

نیمی از پست های سازمانی خراسان جنوبی بدون تصدی است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که 50 درصد پست های سازمانی استان بلاتصدی است و در دستگاه های اجرایی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار داشت: رشد سرمایه گذاری در راستای توسعه استان، به طور جدی پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات جدی ما در پیگیری های مختلف، رشد سرمایه گذاری در راستای توسعه استان است و در این خصوص رایزنی ها با سرمایه گذاران داخلی و خارجی به صورت مستمر دنبال می شود.

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری و بهره وری دو پایه رشد اقتصادی است، تصریح کرد: رشد سرمایه گذاری مورد تأکید جدی است و مسئولان دستگاه های اجرایی هم باید این موضوع را به طور جدی دنبال کنند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: براساس گزارش سیمای بهره وری ایران 1401 که توسط سازمان ملی بهره وری منتشر شده و طبق ارزیابی هایی که صورت گرفته است، خراسان جنوبی در سال گذشته در اجرای بند (و) تبصره (18) قانون بودجه کل کشور و اهتمام در استقرار چرخه بهره وری در دستگاه های اجرایی، رتبه چهارم را در بین استان های کشور به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از پست های سازمانی خراسان جنوبی بدون تصدی است

نیمی از پست های سازمانی خراسان جنوبی بدون تصدی است