مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-18فرهنگي

اظهارات وزیر ارشاد درباره حواشی کنسرت ها


پس از آنکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها از هنرمندان درخواست کرد که به روی صحنه بیایند و عرصه را خالی نکنند و در حالی که وعده داده شد هیچ مانعی در این زمینه نخواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، با از سرگیری برگزاری کنسرت ها پس از وقفه چندماهه، حاشیه های اجراها این بار بخش های دیگری را هدف قرار داده است.

از اتفاق مرسومی چون اجرای پلی بک در کنسرت و انتقاد تماشاگران گرفته تا لغوهایی که گاه بی توضیح بوده و گاه به نقص فنی ارجاع داده شده است.

تاریخچه کوتاه مدت لغو کنسرت ها در ماه های اخیر عمدتا به اجراهای شهرستان ها برمی گردد؛ کنسرت هایی که تماما مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم دارا بودند و این در حالی است که وزارت ارشاد هر بار در مواردی که منجر به لغو کنسرت ها شده ، تاکید کرده است که پیش از صدور هرگونه مجوزی برای برگزاری کنسرت، از دستگاه های مختلف استعلام گرفته می شود، آنها پاسخ می دهند و صدور مجوز یک فرآیند کاملا قانونی را طی می کند.

در حقیقت مسیر صدور مجوز برای برگزاری یک کنسرت از سوی ارشاد، روندی خاص و در عین حال مشخص است که دستگاه های مختلفی را درگیر می کند.

دستگاه های نظارتی، امنیتی و انتظامی همه در صدور مجوز یک کنسرت نقش دارند و ارشاد مرحله پایانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر ارشاد درباره حواشی کنسرت ها

اظهارات وزیر ارشاد درباره حواشی کنسرت ها