مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-15اقتصادي

اسناد و نسخ خطی از شاخص های هویت ساز است


اسناد و نسخ خطی از شاخص های هویت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد مخلص الائمه، استاندار استان مرکزی با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان از بخش اسناد، نسخ خطی و نفایس چاپی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور حسن میرزاخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار؛ محمد طالبی، مدیرکل روابط عمومی استانداری؛ حسن نجمی، مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی؛ اسدالله عبدلی آشتیانی؛ نویسنده و پژوهشگر برگزار شد، علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و تعداد منابع بخش اسناد، نسخ خطی و نفایس چاپی کتابخانه های عمومی پرداخت.

گودرزی زاده گفت: تعداد 609 نسخه خطی در این مجموعه وجود دارد و تعداد کتب چاپ سنگی در این بخش به 2330 جلد، کتب چاپ سربی به 3480 جلد و نشریات و روزنامه های قدیمی به 1500 مجلد می رسد.

وی افزود: قدیمی ترین کتاب موجود در این بخش، یکی از کتب خطی مربوط به سال 718 هجری قمری است و این کتاب ها و منابع به دلیل قدمت و آسیب های وارده از زمان کتابت تا کنون، نیازمند شرایط نگهداری خاصی هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: دسترسی فیزیکی به این کتاب ها به دلیل آسیب رسیدن به آنها ممنوع است، به همین دلیل کتاب ها به روش استاندارد و درست، طی فرایندی تخصصی، دیجیتال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد و نسخ خطی از شاخص های هویت ساز است

اسناد و نسخ خطی از شاخص های هویت ساز است