مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20بين الملل

«بمب هوشمند» ژنرال های صهیونیست را شوکه کرد


تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به عملیات قهرمانانه مقاومت طی روز گذشته در اردوگاه جنین تاکید کرد که کمین دقیق و هوشمند این نیروها علیه اشغالگران، - ژنرال های صهیونیست را در شوک فروبرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی که تنها در برابر ارتش های عربیِ خوار و ذلیل، شکست ناپذیر است، در اردوگاه جنین شاهد یک شکست دیگر بود.

اردوگاه جنین با وجود کمبود امکانات و محاصره، همواره ما را با نوآوری های نظامی خود که برتر از قدرت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی است، شگفت زده می کند.

این در حالیست که سران رژیم صهیونیستی همواره مدعی هستند این نیروهای امنیتی، پیشرفته ترین و باتجربه ترین نیروها در جهان به شمار می روند.

عطوان در ادامه نوشت: این جوانان در اردوگاه جنین هر روز با معجزات خود در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی ما را شگفت زده می کنند و روز به روز به قدرت و تجربه آنها اضافه می شود.

دشمن صهیونیستی با دیدن این توانمندی ها که تمام معادلاتش را برهم زده و ثابت کرده که با امکانات نظامی اولیه و با وجود تبانی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشغالگران، به این حد از پیشرفته رسیده، به خود می لرزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بمب هوشمند» ژنرال های صهیونیست را شوکه کرد

«بمب هوشمند» ژنرال های صهیونیست را شوکه کرد