مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:202023-05-31اجتماعي

کسب رتبه اول استانی مبارزه با مواد مخدر توسط شهرستان هشترود


فرماندار هشترود با بیان اینکه این شهرستان در بحث مبارزه با مواد مخدر رتبه اول استانی را در سال گذشته کسب کرده است، افزود: ادارات آموزش و پرورش، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با بیان اینکه این شهرستان در بحث مبارزه با مواد مخدر رتبه اول استانی را در سال گذشته کسب کرده است، افزود: ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و سایر ادارات متولی در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش خود را بیش از پیش ارتقا دهند تا این شهرستان عاری از هر گونه خرید و فروش مواد مخدر باشد.

علیرضا توری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر گفت: به معتادان پاک شده از مصرف مواد مخدر وام خود اشتغالی با درصد پایین تعلق می گیرد تا با روی آوردن به کسب و کار حلال از مصرف مواد خانمان سوز مخدر امتناع کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان در مساجد و در نمازهای یومیه و اماکن عمومی می تواند به پاکسازی جامعه از هر نوع مواد مخدر کمک کند.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی، ارائه پکیج مقابله با مصرف مواد مخدر، اعزام یاری گران زندگی به روستاها و مناطق کم برخوردار، ارائه وام و سایر کارهای لازم در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی از ملزومات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول استانی مبارزه با مواد مخدر توسط شهرستان هشترود

کسب رتبه اول استانی مبارزه با مواد مخدر توسط شهرستان هشترود