مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:062023-06-20اقتصادي

فعالیت 13 هزار دستگاه رمز ارز غیرمجاز در البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف اله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در اولین جلسه کارگروه استانی مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز دارایی که با حضور دستگاه های ذیربط در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات مورد بحث طی دو سال اخیر به ویژه در تابستان سال 1400 در دنیا، استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز از جمله ایران در حوزه فعالیت دستگاه های غیرمجاز بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع در شورای عالی امنیت ملی و هیئت دولت مقرر شد وزارت نیرو نسبت به قرار گیری مصرف برق در کانال مناسب و قانونی اقدام کرده و تمامی موضوعاتی که منجر به افزایش مصرف برق در استان های کشور می شود، با تشکیل این کارگروه که در ذیل شورای تأمین استان برگزار می شود، نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت دستگاه های غیرمجاز رمز ارز باید از طریق مبادی ذیربط مورد رصد و پیگیری قرار گیرد، اظهار کرد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان در حال حاضر 413 مرکز غیرمجاز با 13 هزار دستگاه در سطح استان فعال هستند.

اسداللهی افزود: بر این اساس تنها 12 مرکز مجاز رمز ارز در سطح استان فعالیت دارند که با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق در ساعات پیک برق مصرفی آن قطع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 13 هزار دستگاه رمز ارز غیرمجاز در البرز

فعالیت 13 هزار دستگاه رمز ارز غیرمجاز در البرز