مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:302023-05-31دانش

بانوی عضو جوان و نجاتگر هلال احمر استان یزد برنده تندیس ملی فداکاری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، راضیه جعفری عضو جوان و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان یزد در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با درجه عملیاتی ایثار از اهالی شهرستان اشکذر و دانشجوی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی .

- دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران برگزار و بانوی عضو جوان و نجاتگر هلال احمر استان یزد برنده تندیس ملی فداکاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، راضیه جعفری عضو جوان و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان یزد در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با درجه عملیاتی ایثار از اهالی شهرستان اشکذر و دانشجوی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد تندیس ملی فداکاری را از آن خود کند.

وی به دلیل نجات جان کوک هشت ماهه دارای علائم خفگی بر اثر انسداد راه هوایی، مشارکت در طرح های سلامت محور در دوران شیوع کرونا، حضور در پشتیبانی سیل لرستان و زلزله کرمانشاه، امدادرسانی به مسافرین در قالب اکیپ سحاب، برگزاری بالغ بر 110 دوره کمک های اولیه درمناطق محروم استان درقالب کاروان های نیکوکاری و مشارکت در نهضت ملی سبز (درختکاری) این تندیس را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی عضو جوان و نجاتگر هلال احمر استان یزد برنده تندیس ملی فداکاری شد

بانوی عضو جوان و نجاتگر هلال احمر استان یزد برنده تندیس ملی فداکاری شد