مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-01حوادث

نگاه تعاملی بین مردم وحافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از آماده باش کامل این یگان درمقابل بروز حریق درجنگل ها خبر داد و گفت:نگاه تعاملی بین مردم و حافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود.

- محمد قربانی لرد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی و انفال جزو وظایف عمومی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرارگیری در فصل گرم سال و احتمال بروز آتش سوزی ها در مراتع و جنگل ها، افزود: جنگل ها و مراتع گیلان در معرض حریق های ناخواسته قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از آماده باش کامل این یگان در مقابل بروز حریق در جنگل ها و و مراتع خبر داد و اضافه کرد: نگاه تعاملی بین مردم و حافظان منابع طبیعی منجر به حفظ و حراست از انفال می شود.

قربانی لرد با اشاره به نقش حمایتی مردم در راستای حفاظت جنگل ها و مراتع، بیان کرد: مردم مؤثرترین حافظان جنگل ها و منابع طبیعی هستند و انتظار می رود همانند گذشته دست ما را در حفظ و صیانت از انفال بگیرند.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان و حضور مسافران و گردشگران در این استان، افزود: مسافران و مجاوران پس از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع، قبل از ترک محل مورد نظر از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تعاملی بین مردم وحافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود

نگاه تعاملی بین مردم وحافظان منابع طبیعی منجر به حفظ انفال می شود