مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-09سياسي

در حوزه صیادی و آبزی پروری اولیت بی شک با بومیان است


معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران گفت: بی شک اولیت در بهره مندی از فعالیت های شیلاتی چه در حوزه صید و چه در حوزه آبزی پروری با بومیان است.

- ایسنا/هرمزگان معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران گفت: بی شک اولیت در بهره مندی از فعالیت های شیلاتی چه در حوزه صید و چه در حوزه آبزی پروری با بومیان است.

سید حسین حسینی صبح امروز (19 خردادماه) در دیدار با جمعی از صیادان و نمایندگان جامعه صیادی شهرستان جاسک، افزود: خوشبختانه در این راستا نگاه ویژه ای به شهرستان جاسک شده است که استقرار سازه های زیستگاه مصنوعی در آب های این شهرستان و ایجاد مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در این شهرستان نشان از این مهم دارد.

وی با بیان اینکه ذخایر آبزیان در دریا به شدت تحت فشار است، تصریح کرد: در حال حاضر طبق کارشناسی های پژوهشکده و تحقیقات ذخایر قابل برداشت استان 180 هزار تن است که بالغ بر 315 هزار تن در حال حاضر برداشت می شود که بیانگر فشار دو برابر بر ذخایر آبزیان است.

حسینی با اشاره به اینکه مجوز بیش از 7 خدمت و 70 زیر خدمت شیلای توسط سامانه الکترونیکی صدور مجوز صادر می شود گفت: خوشبختانه در سامانه سماک،به صورت تایید محور و براساس توان دریا و ذخایر موجود در حال حاضر صدور مجوزها به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه صیادی و آبزی پروری اولیت بی شک با بومیان است

در حوزه صیادی و آبزی پروری اولیت بی شک با بومیان است