مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-04سياسي

بصیرت مردم عامل شکست جنگ ترکیبی دشمن بود/لزوم تقویت فرهنگ کار در کشور


معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری خود اجازه ندادند جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه انقلاب به نتیجه برسد و دشمن نتوانست خللی در اراده ملت ایجاد کند و هر مقدار این سرمایه اجتماعی بیشتر شود بازتاب جهانی آن بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری خود اجازه ندادند جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه انقلاب به نتیجه برسد و دشمن نتوانست خللی در اراده ملت ایجاد کند و هر مقدار این سرمایه اجتماعی بیشتر شود بازتاب جهانی آن بیشتر خواهد شد.

سید محمد حسینی یکشنبه 14 خردادماه 1402 در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل اساس انقلاب را پایه ریزی کرد و منشاء قیام 15 خرداد هم معمار کبیر انقلاب بود.

این شخصیت بی نظیر تاریخ با تحمل سختی ها و تبعیدها نهضتی را پایه ریزی کرد که امروز الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و برپایی حکومتی بر پایه عدل هدف امام از تشکیل انقلاب بود، گفت: مسئولان در پیروی از خط امام باید خدمت صادقانه و خالصانه را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مردم عامل شکست جنگ ترکیبی دشمن بود/لزوم تقویت فرهنگ کار در کشور

بصیرت مردم عامل شکست جنگ ترکیبی دشمن بود/لزوم تقویت فرهنگ کار در کشور