مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-08پزشكي

مدیران فرهنگی باید مثبت نگر باشند/انرژی مثبت را به دانشجویان انتقال دهیم


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید مثبت نگر باشند، اظهار کرد: باید انرژی مثبت را به دانشجویان و مدیران انتقال دهیم؛ - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید مثبت نگر باشند، اظهار کرد: باید انرژی مثبت را به دانشجویان و مدیران انتقال دهیم؛ امید به بهبود شرایط فرهنگی، اخلاقی و معنوی داشته باشیم و فطرت انسان ها قابلیت تحول و رشد معنوی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس شیراوژن در نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی 39 دانشگاه علوم پزشکی که با یادبود سید مصطفی صدرزاده، شهید مدافع حرم؛ برگزار شد، خاطرنشان کرد: رهبری بر خصوصیات شهید صدرزاده تأکید زیادی دارند.

وصیت نامه شهید صدرزاده را باید سرلوحه کارها قرار داد؛ وقتی می خواهیم کار فرهنگی را شروع کنیم با اولین چیزی که باید مبارزه کنیم، خودمان هست و تا جایی که می توانیم از تفرقه فرار کنیم؛ چرا که عامل تفرقه، غیبت و خبرچینی است.

وی از نگاه شهید صدرزاده گفت: اگر می خواهید کارتان با برکت باشد به خانواده شهدا سربزنید؛ زندگی نامه شهدا را بخوانید و سعی کنید در روحیه خود شهادت طلبی را پرورش دهید و خودسازی دغدغه اصلی شما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران فرهنگی باید مثبت نگر باشند/انرژی مثبت را به دانشجویان انتقال دهیم

مدیران فرهنگی باید مثبت نگر باشند/انرژی مثبت را به دانشجویان انتقال دهیم