مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-11پزشكي

تزریق بیش از 1300 دُز واکسیناسیون به حجاج کردستانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: به همت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان برای بیش از یک هزار و 300 نفر از حجاج کردستانی در خردادماه امسال واکسن مننژیت تزریق شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: به همت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان برای بیش از یک هزار و 300 نفر از حجاج کردستانی در خردادماه امسال واکسن مننژیت تزریق شد.

دکتر پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: معاینات حجاج برای اعزام به حج 1402 در دو بخش انجام شد که بخش اول معاینات حجاج در فروردین ماه سال جاری صورت گرفته و در بخش دوم کار واکسیناسیون حجاج اعزامی انجام شد.

وی با اشاره به انجام کار واکسیناسیون حجاج در شهرستان های سنندج، بیجار، سقز، بانه، مریوان و دهگلان افزود: واکسیناسیون حجاج تاکنون برای بیش از هزار و 300 نفر انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه حداکثر زمانی که باید این واکسن تزریق شود، 10 روز قبل از اعزام کاروان آن ها است، بیان کرد: زائران برای تزریق واکسن و دریافت کارت باید به مراکز بهداشتی و هلال احمر استان مراجعه کنند و با توجه به اینکه ممکن است کاروان های جدیدی در روزهای آخر اضافه شوند، ممکن است این آمار در روزهای آتی دچار تغییر شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 1300 دُز واکسیناسیون به حجاج کردستانی

تزریق بیش از 1300 دُز واکسیناسیون به حجاج کردستانی