مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-03اقتصادي

نبود برق دلیل قطعی چندساعته آب در گچساران ،انشعابات غیرمجاز بلای نوظهور


متأسفانه در سالهای اخیر خطوط انتقال و شبکه آب رسانی دامن گیر انشعابات غیرمجاز برای تأمین آب باغات و خانه باغ ها شده که باید فکری اساسی در زمینه انجام گیرد.

- محمود زارعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بیش از 39 هزار انشعاب آب آشامیدنی در شهر دوگنبدان و 9 هزار انشعاب در روستاهای این شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: افزون بر 449 میلیارد ریال اعتبار برای بخش فاضلاب و اصلاح شبکه ها و آبرسانی به شهر دوگنبدان و روستاهای این شهرستان در سال مالی 1402-1401 در نظر گرفته شده که از این میزان 338 میلیارد ریال تخصیص یافت.

رییس آبفا گچساران تصریح کرد: از این میزان اعتبار در نظر گرفته شده بیش از 40 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه های شهر دوگنبدان است.

زارعی عنوان کرد: در شهر دوگنبدان 310 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب آشامیدنی وجود دارد که از این میزان 240 کیلومتر شبکه توزیع و مابقی خط انتقال است.

 وی گفت: اکثر شبکه آبرسانی در شهر دوگنبدان بالای 40 سال سابقه دارد که همین امر موجب فرسودگی، شکستی لوله ها و هدررفت آب است که باید برای اصلاح آن هرچه زودتر اقدام مناسب انجام گیرد.

رییس آبفا گچساران خاطرنشان کرد: در این شهرستان 35 درصد از شبکه های توزیع آب آشامیدنی شهر معادل 35 تا 40 کیلومتر فرسوده و نیازمند بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود برق دلیل قطعی چندساعته آب در گچساران ،انشعابات غیرمجاز بلای نوظهور

نبود برق دلیل قطعی چندساعته آب در گچساران ،انشعابات غیرمجاز بلای نوظهور