مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-28اقتصادي

بررسی روش های خرید و فروش کیسه دسته دار و عوامل موثر بر قیمت تولید


بررسی مواد اولیه و فرایند کارخانه تولید کیسه دسته دار نایلون تبلیغاتی با روش تولید خطی تا عرض 120 سانتی متر رولی انجام می شود اما نمونه های نایلکسی دسته رکابی با دستگاه تولید حبابی و روش ته دوخت تولید می گردد.

برای تولید فیلم پلی اتیلنی سبک یا همان نایلونی از مواد اولیه LDPE استفاده می شود اما برای تولید نایلکس های تبلیغاتی از پلی اتیلن سنگین HDPE استفاده می شود.

بررسی مراحل طراحی و چاپ روی انواع پلاستیک های دسته دار تولید کنندگان کیسه دسته دار تمام خدمات طراحی تا تولید، دوخت، کاست سازی، لمینت دسته و دیگر خدمات اختصاصی مشتریان را بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی و تولید می کند.

فرایند طراحی توسط تیم مجرب طراحان بسته بندی های انعطاف پذیر، برای ارائه فایل مخصوص ساخت و لیزر کلیشه در کمترین زمان با بالاترین کیفیت کاری و قیمت متناسب انجام می پذیرد.

 دستگاه های مخصوص چاپ روی نایلون و نایلکس موجود در خط تولید شرکت های تولید پلاستیک شامل موارد زیر می شود.

دستگاه چاپ فلکسو استک 4 رنگ عرض 130 سانتی متر با کلیشه ژلاتینی آنالوگ دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز 8 رنگ عرض 150 سانتی متر با کلیشه ژلاتینی دیجیتال بررسی هزینه های موثر بر قیمت چاپ عوامل بسیار متفاوتی در تعیین قیمت چاپ تاثیر گذار می باشد بنا بر این تا زمان مشخص شدن طرح چاپی اعلام قیمت چاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روش های خرید و فروش کیسه دسته دار و عوامل موثر بر قیمت تولید

بررسی روش های خرید و فروش کیسه دسته دار و عوامل موثر بر قیمت تولید