مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-11بين الملل

واکنش طالبان به گزارش اخیر شورای امنیت ملل


دولت موقت طالبان در افغانستان به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اینکه این گروه به سیاست «پشتومحوری» خود بازگشته است، واکنش نشان داد.

- دولت موقت طالبان در افغانستان به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اینکه این گروه به سیاست پشتومحوری خود بازگشته است، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ذبیح الله مجاهد سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه این گروه به سیاست پشتومحوری خود بازگشته است، در حساب توییتری خود نوشت: این گزارش از حقیقت دور و بی اساس است.

سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در ادامه افزود: چنین گزارش هایی دشمنی آشکار با مردم و تبلیغات بیهوده و مغرضانه است.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل پیشتر طی گزارشی اعلام کرد که طالبان به سیاست مستبدانه و پشتومحور بین سال های 1996 تا 2001 خود بازگشته است.

در این گزارش همچنین به افزایش فعالیت گروهک تروریستی القاعده پس از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان و اختلاف میان گروه های داخل طالبان اشاره شده است.

این در حالیست که مقامات طالبان این گزارش را مغرضانه دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طالبان به گزارش اخیر شورای امنیت ملل

واکنش طالبان به گزارش اخیر شورای امنیت ملل