مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-07اقتصادي

سرمایه گذاری صنعتی در زنجان 170 درصد رشد یافت


رییس سازمان صمت زنجان از رشد 170 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان طی دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صمت زنجان از رشد 170 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان طی دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مجید گلشنی فرد افزود: طی دو ماهه نخست امسال، میزان واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این استان نسبت به مدت مشابه قبل 43 درصد رشد یافته است.

وی تصریح کرد: در این مدت 30 مورد پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 21 مورد بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به رشد سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت، یادآور شد: 10 هزار و 797 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بود.

گلشنی فرد تصریح کرد: 1894 نفر در این واحدها مشغول به کار شده اند و در مجموع اشتغال زایی صنعتی نسبت به سال گذشته 600 درصد رشد داشته است.

وی گفت: 16 واحد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در شهرستان زنجان قرار دارد که با سرمایه گذاری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال زایی 1368 نفر را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صنعتی در زنجان 170 درصد رشد یافت

سرمایه گذاری صنعتی در زنجان 170 درصد رشد یافت