مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-28ورزشي

پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاوه صدقی رییس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که به منظور حضور در نشست سالیانه هیئت رییسه و مجمع عمومی فدراسیون های عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ راهی فنلاند شده است، - رییس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از طرح پیشنهاد میزبانی مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی دیوژن 3 در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاوه صدقی رییس انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی که به منظور حضور در نشست سالیانه هیئت رییسه و مجمع عمومی فدراسیون های عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ راهی فنلاند شده است، پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن 3 در اسفندماه سال جاری را مطرح کرد.

در این اجلاس که در حاشیه مسابقات هاکی روی یخ جام جهانی تاپ دیوژن برگزار می شود ضمن بحث و بررسی برنامه های کلی سال پیش رو، میزبانان دیویژن های مختلف قاره ای و جهانی مشخص و معرفی می شوند.

در همین راستا انجمن هاکی روی یخ ایران پیشنهاد میزبانی از مسابقاتی را مطرح کرده که در صورت موافقت و کسب آرای لازم اسفند ماه سالجاری با حضور کشور های بوسنی، کره شمالی، فیلیپین، سنگاپور، هنگ کنگ و ایران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3

پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی دیویژن 3