مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:502023-05-31پزشكي

تولید کیت تشخیص سریع 3 بیماری خطرناک سگ و گربه از سوی دانش بنیان ها


گروهی از فناوران یک مجموعه دانش بنیان علاوه بر تولید کیت های تشخیص سریع کرونا موفق به کسب دانش فنی تولید کیت تشخیص 3 نوع بیماری خطرناک در سگ و گربه شده اند.

- گروهی از فناوران یک مجموعه دانش بنیان علاوه بر تولید کیت های تشخیص سریع کرونا موفق به کسب دانش فنی تولید کیت تشخیص 3 نوع بیماری خطرناک در سگ و گربه شده اند.

محمد احسنی ایروانی، کارشناس فروش یکی از هولدینگ های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: این هلدینگ در حوزه فروش دستگاه ها و کیت های آزمایشگاهی در زمینه انعقاد خون فعال است، ضمن آنکه بخش دیگری در این هلدینگ برای تجهیز کارخانه های تولید دارو ایجاد شده است.

وی با اشاره به مجموعه دانش بنیان این هلدینگ با تاکید بر اینکه این شرکت در زمینه تولید انواع کیت های تست تشخیص سریع بیماری های انسانی و دامی تحقیقات خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: کیت هایی که توسط این شرکت دانش بنیان به تولید می رسد، شامل کیت های تست سریع کرونا، کیت تشخیص سریع تروپونین قلبی، کیت های تشخیص سریع مواد مخدر اعم از آمفتامین، متانفتامین و مورفین می شود.

ایروانی با بیان اینکه این کیت ها به صورت تک تستی نواری و سه تستی تولید شده است، ادامه داد: کیت تشخیص بارداری از دیگر محصولات این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیت تشخیص سریع 3 بیماری خطرناک سگ و گربه از سوی دانش بنیان ها

تولید کیت تشخیص سریع 3 بیماری خطرناک سگ و گربه از سوی دانش بنیان ها