مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:052023-05-29اقتصادي

حکایت تلخ اجاره نشینی در یزد


این روزها و با پایان سال تحصیلی، داستان جابه جایی مستاجران، حکایت تلخ اجاره نشینی و داغ تازه گرانی اجاره ها دل پرغصه آنها را حکایت می کند.

- این روزها و با پایان سال تحصیلی، داستان جابه جایی مستاجران، حکایت تلخ اجاره نشینی و داغ تازه گرانی اجاره ها دل پرغصه آنها را حکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: با پایان خرداد و اتمام امتحانات مدارس جابه جایی مستاجران در یزد مانند بیشتر شهرهای ایران به نقطه اوج خود می رسد ولی استرس گرانی اجاره بها، جواب کردن صاحبخانه و جابه جایی از چند ماه قبل بر مستاجران حاکم است.

تا پیش از این، افزایش سالانه اجاره بها توسط صاحب خانه ها و اخیرا در برخی محلات، افزایش 6ماهه اجاره بها تبدیل به یک امر متداول شده و حتی این موضوع برای مستاجران نیز پذیرفته شده که پایان هر سال، درصدی به مبلغ اجاره بها افزوده خواهد شد؛ این افزایش اجاره بها به ویژه بعد از کرونا توسط دولت با رشد 25 درصدی در تهران و 20درصدی در شهرستان ها جنبه رسمی پیدا کرد.

از سوی دیگر یزد به این علت که یک استان صنعتی و معدنی محسوب می شود با حجم قابل توجهی از مهاجران استان ها و کشورهای دیگر روبه رو است که برای یافتن شغل به یزد می آیند و تنها قصد اجاره یک ملک به عنوان سرپناه را دارند و حاضر به پرداخت مبالغ کلان هستند و همین ناچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تلخ اجاره نشینی در یزد

حکایت تلخ اجاره نشینی در یزد