مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-18اجتماعي

76 هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای دانش آموزان زنجانی اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان 76 هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش آموزان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 76 هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش آموزان در سطح استان پیش بینی شده است، افزود: یکی از برنامه های تابستانی برنامه ای با عنوان هفت در هفت است، ضمن اینکه در اجرای بخشی از این برنامه ها با همراهی دانش آموزان و اولیاء آنها برنامه ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تلاش شده است در اجرای برنامه های تابستانی به صورت مهارت محور پیش برویم، گفت: همه فضاهای ما از جمله سالن های ورزشی، باشگاه های ورزشی و اردوگاه ها برای پذیرش دانش آموزان شرایط مناسب و در آمادگی کامل است تا شعار امسال را که توقفی در تربیت نخواهیم داشت را در تابستان عملیاتی کنیم.

اسماعیلی افزود: برنامه مزرعه تابستان من بدین شکل است که با اختصاص یک فضای زراعی به دانش آموز، در طول تابستان با کمک خانواده و همین طور مربیانی که ما در اختیارش خواهیم گذاشت برای پرورش برخی محصولات کشاورزی تلاش خواهد کرد وی ادامه داد: فضای آموزشی و تربیتی را در 9 ماهه تحصیلی 1402_1401 به اتمام رساندیم و این بدین معنا نیست که روند تربیتی و حتی آموزشی ما برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای دانش آموزان زنجانی اجرا می شود

76 هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای دانش آموزان زنجانی اجرا می شود