مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-12حوادث

امدادرسانی آتش نشانی اصفهان به 1300 مورد حریق و حادثه طی یک ماه


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیروهای آتش نشانی اصفهان طی یک ماه اخیر در یک هزار و 300 عملیات شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: در یک ماه گذشته 434 مورد حریق در شهر اصفهان رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 9 درصدی روبرو شده است.

وی افزود: همچنین طی ماه گذشته 866 عملیات توسط نیروهای آتش نشانی اصفهان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع تعداد کل حریق و حادثه های رخ داده در ماه گذشته بالغ بر یک هزار و 300 مأموریت بوده است، گفت: در ماه گذشته تعداد 546 نفر توسط مأموران آتش نشانی از حوادث نجات پیدا کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که از اردیبهشت تا مردادماه، از سوی مردم گزارش می شود رؤیت مار در شهر و یا مناطق نزدیک به اراضی خاکی یا مادی ها است که عمدتاً خطرآفرین نیست و شهروندان می توانند به محض مشاهده آن با شماره 125 تماس بگیرند تا مأموران آتش نشانی نسبت به زنده گیری مار اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی آتش نشانی اصفهان به 1300 مورد حریق و حادثه طی یک ماه

امدادرسانی آتش نشانی اصفهان به 1300 مورد حریق و حادثه طی یک ماه