مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-09اجتماعي

بازگشایی محورهای اصلی گرمسار در پی سیل شب گذشته


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آمادگی کامل تمام نیروهای راهداری این استان و استقرار و امدادرسانی برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان گرمسار در پی سیل شب گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی روزهای گذشته و بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه ها و نقاط مستعد سیل مستقر شد.

وی ادامه داد: هم زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به خصوص در محور گرمسار- آرادان و بالعکس هم زمان با جاری شدن سیل انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: در حوزه شهرستان گرمسار 50 نفر از نیروهای راهداری این استان با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرهایی که گرفتار سیل شده بودند را برعهده داشتند.

منصورکیایی بیان کرد: همچنین با اعلام هشدار سطح قرمز مدیریت بحران استان سمنان مبنی بر ورود و تقویت سامانه بارشی، تمامی راهداران در محورهای این استان نیز در حالت آماده باش قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محورهای اصلی گرمسار در پی سیل شب گذشته

بازگشایی محورهای اصلی گرمسار در پی سیل شب گذشته