مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-10اقتصادي

نشست ساماندهی مشاغل کلانشهرها


اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل کلانشهرها به میزبانی اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر شنبه در این نشست که معاونان خدمات شهری و مدیران میادین میوه و تره بار کلانشهرها حضور داشتند، شهردار اردبیل ضرورت ساماندهی مشاغل در کلانشهرها به ویژه انتقال مشاغل مزاحم را خواستار شد.

محمود صفری اظهار کرد: برای اولین بار کمیته تخصصی ساماندهی مشاغل کلانشهرها فعالیت خود را در اردبیل آغاز کرده و نشست بعدی نیز در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نشست 40 مصوبه بعد از بررسی های تخصصی جمع بندی شده تا در سال جاری امکان اجرایی شدن پنج مصوبه اصلی در قالب کمیسیون تخصصی میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل کلانشهرها فراهم آید.

شهردار اردبیل عمده مشکل و معضل پیش رو را ضرورت ساماندهی وانت بارها و انتقال مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهرها اعلام کرد و گفت: در شهر اردبیل نیز انتقال میدان آهن فروشان و راه اندازی میادین میوه و تره بار با ساماندهی وانت بارها و نیسان در اولویت اصلی است که انتظار می رود تا پایان امسال این 2 کار مهم در اردبیل به سرانجام برسد.

صفری افزود: به هیچ وجه فعالیت وانت بارها و نیسان عرضه کننده میوه چهره مناسب به شهرمان نداده بلکه به ایجاد و توسعه مشاغل کاذب و نامناسب دامن زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ساماندهی مشاغل کلانشهرها

نشست ساماندهی مشاغل کلانشهرها