مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-12سياسي

محاکم زنجان در کاهش ورودی پرونده های قضایی موفق عمل کردند


کاهش ورودی پرونده ها از سیاست های دستگاه قضا است که محاکم استان در این زمینه طی سال های گذشته موفق عمل کردند.

- به ګزارش خبرګزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در آړین تکریم و معارفه رییس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان، گفت: قدردانی از زحمات افراد لایق و شایسته به مصداق کلام گهربار حضرت امام رضا(ع) قدردانی از خود خداوند است چون هیچ نعمتی بزرگتر از خدمت به مردم آن هم در مسند قضا و اجرای عدالت نیست.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع منصب قضا و قضاوت که جایگاه انبیای الهی است، افزود: ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و یکی از مصادیق آن، تلاش مضاعف برای گره گشاهی از کار مردم و فراهم کردن زمینه اجرای عدالت است.

صادقی نیارکی، اجرای برنامه های عملیاتی در دوره تحول را از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای دقیق این برنامه ها در تمامی حوزه ها باید در دستور کار قرار گیرد و هر سه ماه یکبار، گزارش اقدامات به مرکز استان ارسال شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه تلاش مجدانه در جهت اجرای دادرسی عادلانه و توجه به کیفیت رسیدگی ها را از اقدامات موثر رییس کل سابق محاکم عمومی و انقلاب استان ذکر کرد و گفت: تلاش و کوشش، مردمی بودن و آگاهی به وظایف از ویژگی های بارز این مدیر دستگاه قضایی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکم زنجان در کاهش ورودی پرونده های قضایی موفق عمل کردند

محاکم زنجان در کاهش ورودی پرونده های قضایی موفق عمل کردند