مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-13ورزشي

پیشنهاد چلسی به لوکاکو برای بازگشت به لندن در بحبوحه خانه تکانی بزرگ


رسانه انگلیسی از خانه تکانی بزرگ سرمربی آرژانتینی در تیم آبی شهر لندن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید تیم چلسی با وجود پاکسازی در ترکیب این تیم، قصد دارد مهاجم بلژیکی آبی ها را که فصل گذشته در اینتر حضور داشت، بار دیگر به لندن فرا بخواند.

روزنامه دیلی میل نوشته چلسی قصد دارد به روملو لوکاکو بگوید آن ها خوشحال خواهند شد تا برای فصل آینده، او را بار دیگر در پست شماره 9 تیم خود ببینند.

مهاجم بلژیکی پیشتر گفته بود دوست دارد همچنان در فوتبال ایتالیا و در جمع نراتزوری ها باقی بماند اما جدایی قریب الوقوع کای هاورتز از چلسی و انتقال به رئال مادرید، باعث شده پوچتینو روی او حساب باز کند.

این در حالی است که فرصت سوزی های لوکاکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، صدای هواداران اینتر را درآورده و حتی کار به توهین های نژادپرستانه علیه او در شبکه های اجتماعی کشیده شده است.

  روزنامه انگلیسی همچنین خبر داده احتمالاً در خانه تکانی بزرگ پوچتینو در چلسی، 12 بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد و با منابع مالی حاصل از فروش آن هاف پوچتینو می تواند روی لیست خرید خود تمرکز کند.

گفته شده آندره اونانا دروازه بان کامرونی اینتر و صاحب بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و همچنین مویسس کایسدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد چلسی به لوکاکو برای بازگشت به لندن در بحبوحه خانه تکانی بزرگ

پیشنهاد چلسی به لوکاکو برای بازگشت به لندن در بحبوحه خانه تکانی بزرگ