مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-18اقتصادي

راز کاهش مستاجر در محله گران پایتخت


یک مشاور ملک در محله سعادت آباد می گوید: متقاضی اجاره خانه نسبت به سال گذشته کاهش یافته و اکثر مستاجران قرارداد ملک خود را تمدید کرده اند، اما این روند از شروع فصل تابستان تغییر خواهد کرد و متقاضی بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اکو ایران، محله سعادت آباد در شمال تهران و در منطقه 2 تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دشت بهشت و بزرگراه یادگار امام، از شرق با خیابان کچویی، بزرگراه چمران و بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب با بلوار فرهنگ و خیابان نخلستان و از غرب با بلوار پاکنژاد و بلوار سعادت آباد متصل می شود.

یک کارشناس امور ملکی در این محله با اشاره به افزایش نجومی رهن و اجاره می گوید: نسبت به سال گذشت افزایش قیمت داشتیم برای مثال، سال گذشته رهن یک واحد 100 متری حدودا 18 سال ساخت، 500 میلیون تومان و اجاره آن 25 میلیون تومان بود، اما در سال جاری موجر برای تمدید 500 میلیون تومان رهن و 35 میلیون تومان اجاره پیشنهاد داده است.

به گفته وی، متقاضی اجاره خانه نسبت به سال گذشته کاهش یافته و اکثر مستاجران قرارداد ملک خود را تمدید کرده اند، اما این روند از شروع فصل تابستان تغییر خواهد کرد و متقاضی بیشتر خواهد شد.

یک مشاور مسکن دیگر به اکوایران می گوید: سعادت آباد با توجه به مقبولیت بین مردم و همچنین دسترسی مناسب این محله، جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز کاهش مستاجر در محله گران پایتخت

راز کاهش مستاجر در محله گران پایتخت