مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-19سياسي

40 تن مواد مخدر کشف شده در استان های شرقی کشور در خراسان جنوبی امحاء می شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: 40 تن انواع مواد مخدر غیر صنعتی کشف شده در استان های شرقی کشور هفته مبارزه با مواد مخدر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان سازمان ملل و مسئولان کشوری امحاء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حسنی مقدم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و الگویی برای خودمراقبتی دانش آموزان و خانواده ها، طرح یاری گران زندگی   در سطح مدارس اجرا می شود تا مدرسه به مکان تمرین زندگی و فضایی لذت بخش برای یادگیری تبدیل شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح هزار و 800 معلم خراسان جنوبی تحت آموزش قرار گرفته اند و با اجرای طرح یاری گران زندگی در 958 مدرسه خراسان جنوبی نیز 148 هزار دانش آموز از مزایای آن برخوردار شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح یاری گران مراکز کار و تولید نیز در  35 کارگاه اجرایی شده که 800 نفر آموزش های لازم را فراگرفته اند.

حسنی مقدم یادآور شد: اجرای طرح یاری گران زندگی در 250 روستای خراسان جنوبی در حال اجرا است که در یک منطقه مرزی فقط 72 نفر به ترک اعتیاد روی آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 تن مواد مخدر کشف شده در استان های شرقی کشور در خراسان جنوبی امحاء می شود

40 تن مواد مخدر کشف شده در استان های شرقی کشور در خراسان جنوبی امحاء می شود