مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-09سياسي

امید با تقویت روحیه توکل ایجاد شود


امیدآفرینی در جامعه مورد تاکید رهبری است و این مهم با تقویت روحیه توکل در جامعه ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد: امام خمینی(ره) تاکید داشت که فرزندان ما در دانشگاه با مسائل دینی و فرهنگی و مذهبی آشنا شوند و از نفوذ فرهنگی استعمارگران در امان باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ای کاش از همان زمان توجه جدی و ویژه به این موضوع صورت می گرفت و تفکر و عقل گرایی را در مسیر دانشگاه و مدرسه قرار می دادیم اما امیدواریم شورای فرهنگی انقلاب حرکتی انجام دهد که تفکر و تعقل و تدین و تربیت الهی و اسلامی در مدارس و دانشگاه های ما نهادینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سه تحول بزرگی که امام در دنیا رقم زد، افزود: تحول در کشور ایران، تحول در جهان اسلام و تحول در دنیا سه حرکت مهمی بود که امام آغاز کرد و مسیر را به سمت کمال و حق باز کرد.

ناصری تاکید کرد: این تحولات هم دنیا را تکان داد و هم کشور ما را از بی دینی و بی تقوایی نجات داد و ایمان کامل و امید به آینده را به جامعه بازگرداند و امروز نیز تاکید رهبر معظم انقلاب، ایمان و امید است و این دو مؤلفه مهم باید در جامعه جاری و ساری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید با تقویت روحیه توکل ایجاد شود

امید با تقویت روحیه توکل ایجاد شود