مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-21سياسي

گرامیداشت روز «بسیج اساتید» با حضور 2 هزار استاد بسیجی در کرمان


به مناسبت 31 خرداد سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، گردهمایی اساتید بسیجی در سراسر استان کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، قاسم محمدی نژاد رییس بسیج اساتید استان کرمان امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، اظهار داشت:  امروز در روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در استان کرمان گردهمایی اساتید بسیجی برگزار شده است و حدود 500  استاد بسیجی در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.

وی ادامه داد: نظیر این گردهمایی در 28 کانون مختلف بسیج اساتید در سراسر استان برگزار شده و اولی سالی ست که این همایش به صورت سراسری و کشوری برگزار می شود و تمام 31 مرکز  استان با حضور سخنران کشوری این مراسم را برگزار می کنند.

محمدی نژاد تصریح کرد: امروز در کرمان میزبان حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هستیم و به صورت همزمان در این مراسم از سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه و  قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به صورت وبیناری استقاده خواهیم کرد.

وی تجلیل از برگزیدگان بسیج اساتید که در قله های علمی، پژوهشی و در حوزه تراز انقلاب اسلامی توانستند عناوینی کسب کنند را از برنامه های امروز برشمرد و گفت: ضمن روایت پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز «بسیج اساتید» با حضور 2 هزار استاد بسیجی در کرمان

گرامیداشت روز «بسیج اساتید» با حضور 2 هزار استاد بسیجی در کرمان