مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-18سياسي

جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می شود


استاندار گیلان با اشاره به حذف گام به گام منشأ آلودگی های تالاب انزلی گفت: جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در کارگروه احیای تالاب بین المللی انزلی اظهار کرد: ساماندهی و احیای تالاب از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم و مجموعه استان گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکردها در حوزه احیای تالاب انزلی افزود: ارائه گزارشی درست، منسجم و مستمر از عملکردها در حوزه تالاب مورد توجه دستگاه ها قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به ورودی های آلاینده و آلودگی های تالاب انزلی بیان کرد: جلوی ورودی های آلوده به تالاب انزلی یکی پس از دیگری گرفته می شود.

عباسی با تاکید بر اینکه شناسایی منشأ آلودگی ها در حوزه تالاب در اولویت است، گفت: با متخلفین و عوامل نابودگر تالاب انزلی به صورت جدی برخورد شود.

وی با اشاره به کاهش جدی آب دریای خزر، افزود: کاهش آب خزر تبعات منفی به تالاب بین المللی انزلی گذاشته است.

استاندار گیلان با تاکید بر رسوب برداری از ورودی های تالاب انزلی اضافه کرد: ساماندهی آبراهه های سنتی حاشیه تالاب انزلی در دستور کار است.

عباسی با اشاره به اهمیت هم پوشانی و هم گرایی در حوزه احیا و ساماندهی تالاب انزلی بیان کرد: انسجام فکری و عملی بین دستگاهی روند احیای تالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می شود

جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می شود