مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 21:302023-05-29ورزشي

مشخص شدن حریفان شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا


سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مشخص شدن حریفان این تیم در مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال باشگاه های غرب آسیا خبر داد.

- ایسنا/گلستان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مشخص شدن حریفان این تیم در مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال باشگاه های غرب آسیا خبر داد.

کریم علمی عصر امروز دوشنبه 8 خردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات آخرین وضعیت دیدارهای تیم شهرداری گرگان در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های غرب آسیا پرداخت و اظهار کرد: مرحله پایانی این دوره در قالب دو گروه 4 تیمی از 19 الی 27 خرداد ماه به میزبانی شهر دُبی در کشور امارات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری گرگان به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به این مرحله راه یافته است، خاطرنشان کرد: در گروه B این تورنمنت تیم های شباب الاهلی امارات، کویت کلاب کویت و برنده جدال نمایندگان هند و قزاقستان با هم دیدار خواهند کرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه تنها نماینده کشورمان در مرحله نخست فقط در مقابل تیم الریاضی لبنان نتیجه را واگذار کرد و باقی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و رتبه دوم را کسب کرد، افزود: نماینده استان گلستان هفته گذشته پس از غلبه بر کاله آمل برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شد و هوادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن حریفان شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا

مشخص شدن حریفان شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا