مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-14اقتصادي

اسناد حدنگاری کشت و صنعت مغان و پارس صادر شد


اسناد مالکیت حدنگاری شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس بعد از 50 سال با مساحت 63 هزار و 590 هکتار در استان اردبیل، با حضور رییس سازمان ثبت به این شرکت ها تحویل داده شد.

- اسناد مالکیت حدنگاری شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس بعد از 50 سال با مساحت 63 هزار و 590 هکتار در استان اردبیل، با حضور رییس سازمان ثبت به این شرکت ها تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست منطقه ای استان های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی که از صبح روز سه شنبه به میزبانی اردبیل و با حضور تمامی روسای واحدهای ثبتی برای ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت حدنگاری زراعی و شهری و روستایی و کشاورزی برگزار شد، گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس که در زمینه کشاورزی و باغی فعالیت می کنند بعد از سال ها اختلاف، حد نگاری شد.

وی افزود: سابقه مشکلات ثبتی مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس که شکل گیری آن به قبل از انقلاب باز می گردد، به نحوی بود که تعدادی از مناطق روستایی و قشلاقات عشایر ساکن در منطقه که در محدوده اراضی این شرکت قرار داشت توسط شرکت به تملک در می آمد و برای 50 سال به یک مشکل حل نشدنی برای عشایر و مسئولان استانی و کشوری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد حدنگاری کشت و صنعت مغان و پارس صادر شد

اسناد حدنگاری کشت و صنعت مغان و پارس صادر شد