مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-11سياسي

حمایت از فرآوری ایده های نوآورانه تا محصول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، در این نشست با اشاره به نقش کارخانه های نوآوری در تبدیل و فرآوری ایده های نوآورانه، - نشست مدیران کارخانه های نوآوری سراسر کشور با حضور معاون علمی و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به میزبانی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، در این نشست با اشاره به نقش کارخانه های نوآوری در تبدیل و فرآوری ایده های نوآورانه، گفت:کارخانه های نوآوری بستری مناسب برای فرآوری و پردازش ایده های نو هستند.

این کارخانه ها فرصتی برای تبدیل یک ایده به محصول یا خدمت نوآورانه که ناظر به رفع نیازی از بازار و جامعه باشد را فراهم می کنند.

دهقانی، با بیان این که مفهوم کارخانه نوآوری یکی از آن مفاهیم استاندارد و تثبیت شده در ابعاد جهانی است، ادامه داد: اگرچه تعداد زیادی واژه، نماد و نشانه در زیست بوم نوآوری کشور داریم که در ظاهر متفاوت، اما در محتوا یک هدف را دنبال می کنند، اما کارخانه نوآوری از آن مفاهیمی است که جای خود را در زیست بوم فناوری و نوآوری باز کرده و نقش خود را به عنوان یک موضوع اثرگذار در حوزه فناوری و نوآوری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فرآوری ایده های نوآورانه تا محصول

حمایت از فرآوری ایده های نوآورانه تا محصول