مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:112023-06-03سياسي

برگزاری 58 برنامه با حضور بیرق رضوی در کردستان


حامد امیریان دبیر اجرایی کانون جوانان رضوی زیر سایه خورشید کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در مدت 5 روز حضور کاروان بیرق رضوی در کردستان، ضمن حضور در 6 شهرستان استان، 58 برنامه برگزار شد.

وی افزود: کاروان بیرق رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان های سنندج، مریوان، سروآباد دهگلان، قروه و بیجار برنامه های خوبی داشتند.

امیریان، آزادسازی 11 زندانی جرایم غیر عمد در زندان و مرخصی 48 ساعته برای زندانیان و مرخصی 72 ساعته برای سربازان زندان، دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم میلاد حیدری و شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی، دیدار با علمای اهل سنت کردستان، دیدار و تحلیل از نماینده ولی فقیه و دیدار و تجلیل از استاندار کردستان را از برنامه های کاروان بیرق رضوی در کردستان اعلام کرد.

به گفته وی، برگزاری صبحگاه در لشگر 28 کردستان، بازدید از مرز باشماق و تحلیل از سربازان و نیروهای مرزبانی مریوان، استقبال غیرقابل وصف دراویش کسنزانی مریوان و برگزاری مراسم در تکیه دارویش مریوان، بازدید و تجلیل از سرای سالمندان سنندج و برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان بخش دیگری از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در کردستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 58 برنامه با حضور بیرق رضوی در کردستان

برگزاری 58 برنامه با حضور بیرق رضوی در کردستان