مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-14حوادث

اتاق فرماندهی مقابله با بحران در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از راه اندازی «اتاق فرماندهی مقابله با بحران» برای مهار حوادث در سریع ترین زمان ممکن در آبفای استان اصفهان خبر داد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رفع بحران شبکه فاضلاب در بزرگراه شهید آقابابایی اظهار داشت: گستردگی و قدمت تأسیسات آب و فاضلاب یکی از دلایل وقوع حوادث در هر زمان و مکان در استان است، بنابراین اتاق فرماندهی مقابله بحران باید در کارگاه های بحران در سطح استان راه اندازی شود.

وی مدیریت دقیق کارگاه بحران را در رفع دقیق و سریع بحران ها بسیار موثر برشمرد و گفت: برای رفع هرگونه بحران در ابعاد گوناگون در بخش آب و فاضلاب باید نقشه و سناریوی منحصر به فرد تدوین شود و سپس آن را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کرد که چگونگی مدیریت کارگاه بحران نقش به سزایی دارد.

اکبریان افزود: مدیریت شرایط بحرانی باید به گونه ای باشد که بتوان با هنرمندی و هوشمندی، با بحران های موجود و تبعات ناشی از آن مقابله کرد و رویکرد پیش دستانه را به مرحله اجرا گذاشت که آبفای استان اصفهان در مهار و رفع بحران در صنعت آبفا در کشور پیشرو محسوب می شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان مهار حادثه شبکه فاضلاب بزرگراه شهید آقابابایی را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: با اینکه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فرماندهی مقابله با بحران در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد

اتاق فرماندهی مقابله با بحران در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد