مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-17اقتصادي

بیسکوییت و شکلات هم کالای لوکس شد/ کاهش 40 درصدی تقاضا


مغازه ای با بیان اینکه کارخانه های تولید بیسکوییت و شکلات مجبورند برای اینکه تولید با مشکل مواجه نشود به هر قیمتی شکر را تهیه کنند، گفت: در این میان، - هر کسی با هر قیمتی که بتواند شکر می فروشد و کارخانه ها مجبورند برای اینکه کارشان لنگ نماند و تعطیل نشوند آن را خریداری کنند.

دبیر انجمن بیسکوییت، شیرینی و شکلات با انتقاد از کمبود شکر در بازار گفت: شکر نایاب است و کارخانه های ما شدیدا درگیر تهیه شکر هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، هفته گذشته، قیمت جدید شکر اعلام شد.

بر این اساس، قیمت عمده فروشی شکر 25 هزار و 500 تومان و قیمت خرده فروشی آن 28 هزار تومان تعیین شد، اما شکر همچنان کمیاب است و به دلیل کمبود عرضه این محصول در بازار، قیمت عمده فروشی آن به کیلویی 35 تا 40 هزار تومان و قیمت بازار آزاد آن به 50 هزار تومان رسیده است.

  دبیر انجمن بیسکوییت، شیرینی و شکلات با تایید کمبود شکر در بازار گفت: شکر نایاب است و کارخانه های ما شدیدا درگیر تهیه شکر هستند.

  جمشید مغازه ای ادامه داد: نرخ مصوب عمده فروشی شکر 25 هزار و 500 تومان اعلام شده است که با این نرخ هم اصلا شکر در بازار نیست.

  مغازه ای با بیان اینکه کارخانه های تولید بیسکوییت و شکلات مجبورند برای اینکه تولید با مشکل مواجه نشود به هر قیمتی شکر را تهیه کنند، افزود: در این میان، هر کسی با هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیسکوییت و شکلات هم کالای لوکس شد/ کاهش 40 درصدی تقاضا

بیسکوییت و شکلات هم کالای لوکس شد/ کاهش 40 درصدی تقاضا