مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-14بين الملل

انتقاد اتحادیه عرب از کاهش توجه بین المللی به مساله فلسطین


دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی در جریان دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از کاهش توجه بین المللی به مساله فلسطین در سایه دولت راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

- دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی در جریان دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه از کاهش توجه بین المللی به مساله فلسطین در سایه دولت راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی قطر (قنا) اعلام کرد که احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب با تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در مقر دبیرخانه این اتحادیه دیدار و گفت وگو کرد.

طبق این گزارش، دو طرف در مورد تحولات فلسطین و تلاش های رژیم صهیونیستی برای توسعه غیرقانونی شهرک سازی و همچنین ابتکارعمل های فعلی در راستای اجرایی کردن راه حل دو کشوری و رایزنی کردند.

اتحادیه عرب در بیانیه ای درباره این دیدار اعلام کرد که ابوالغیط و وینسلند بر ضرورت حل و فصل منازعه فلسطین و رژیم صهیونیستی بدون تصرف یک وجب از اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی از طریق شهرک سازی غیر قانونی تاکید کردند.

در این بیانیه هشدار داده شده است که هرگونه طرح های شهرک سازی رژیم صهیونیستی می تواند مانع از به ثمر نشستن تلاش ها برای حل و فصل مساله فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اتحادیه عرب از کاهش توجه بین المللی به مساله فلسطین

انتقاد اتحادیه عرب از کاهش توجه بین المللی به مساله فلسطین