مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-18اجتماعي

اجرای طرح قرآنی اتقان ویژه آموزگاران پایه ابتدایی ایلام


طرح اتقان ( ارتقای توانمندی های قرآنی آموزگاران) با هدف حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع ابتدایی برای سه هزار و 500 آموزگار دوره دبستان در حال برگزاری است.

- علی درویشی مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در استان ایلام گفت: طرح اتقان به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان جهت توانمندسازی سه هزار و 500 نفر از آموزگاران و مدیران مدارس دوره ابتدایی در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به طراحی دروس کتاب قرآن دوره ابتدایی که در آن حفظ جزء 30 تا پایان دوره ابتدایی برای دانش آموزان هدف گذاری شده است لذا این دوره با حضور آموزگاران و مدیران مدارس ابتدایی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ادامه داد: کسب مهارت روخوانی و روان خوانی صحیح قرآن، کسب مهارت صحت قرائت نماز همراه با درک معنای جملات، درک معانی اجمالی آیات جز سی ام و آشنایی با معارف محوری سوره آن و انس با جز سی ام قرآن کریم و مفاهیم و معارف آن از اهداف اصلی این طرح است.

وی یادآور شد: این طرح در قالب یک دوره 60 ساعته ضمن خدمت برگزار می شود که 24 ساعت آن به صورت حضوری، 20 ساعت به صورت مشاهده تدریجی فیلم های آموزشی و 16 ساعت به صورت غیرحضوری و با انجام تکالیف عملی قرائت نماز و روان خوانی و حفظ آیات انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قرآنی اتقان ویژه آموزگاران پایه ابتدایی ایلام

اجرای طرح قرآنی اتقان ویژه آموزگاران پایه ابتدایی ایلام