مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-05سياسي

دشمن بدنبال ارائه روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان است


رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: دشمنان با روش های مختلف تلاش دارند تا روایت نادرستی و غیر واقعی از اما راحل را به نسل جوان ارائه دهند.

- قم- رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: دشمنان با روش های مختلف تلاش دارند تا روایت نادرستی و غیر واقعی از اما راحل را به نسل جوان ارائه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: امسال در سراسر کشور مراسم بزرگداشت امام راحل به صورت گسترده و مردمی توسط هیئت های مذهبی، مساجد، موکب ها و نهادهای مختلف فرهنگی برپا شده است.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) ابراز داشت: علارغم شیطنت ها و شبه افکنی هایی که از طریق مختلف از سوی دشمنان انقلاب، علیه نظام اسلامی، امام و انقلاب صورت می گیرد؛ اما نور محبت و اندیشه امام راحل فروزان تر و عالم گیر تر شده است.

وی عنوان داشت: در بین تمام تخریب ها، شبه افکنی ها و روایت سازی ها همچنان راه و اندیشه و مرام امام راحل بیش از گذشته مورد توجه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است و قلوب مستعد را به سمت خود می کشاند.

کمساری گفت: در برخی از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان و هند کارهای بزرگی در برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل صورت گرفته و این امر نشان از خلوص حرکت امام راحل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال ارائه روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان است

دشمن بدنبال ارائه روایت غیر واقعی از امام راحل به نسل جوان است