مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:302023-05-31بين الملل

مقام سوری: غرب برای مردم سوریه اشک تمساح نریزد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بسّام صبّاغ» نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت این سازمان با انتقاد از سیاست آمریکا در قبال کشورش گفت: - نماینده دائم سوریه در سازمان ملل به شدت از سیاست های غیرقانونی آمریکا در قبال سوریه انتقاد کرد و گفت که آمریکایی ها ریاکارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  بسّام صبّاغ نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت این سازمان با انتقاد از سیاست آمریکا در قبال کشورش گفت: اشک تمساح آمریکا درباره رنج های مردم سوریه هرگز موجب کتمان این حقیقت نخواهد شد که سیاست های آمریکا عامل این رنج و محنت سوریه از طریق تحریم های غیرقانونی علیه سوریه است.

وی افزود: مواضع واشنگتن و بحث از احترام به منشور سازمان ملل و قانون بین المللی، اقدامی به منظور سرپوش گذاشتن بر زیر پاگذاشتن منشور سازمان ملل از سوی آمریکاست.

صباغ گفت: آمریکا به نقض حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن و حمایت از شبه نظامیان جدایی طلب در شمال شرق سوریه ادامه می دهد.

همچنین واشنگتن به غارت نفت و منابع طبیعی سوریه که جدیدترین آن قاچاق 42 تانکر حامل صد ها تُن نفت از میادین الجزیره (شمال شرق سوریه) از طریق گذرگاه غیرقانونی به سمت پایگاه نظامی آمریکا در اراضی عراق بود، همچنان ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سوری: غرب برای مردم سوریه اشک تمساح نریزد

مقام سوری: غرب برای مردم سوریه اشک تمساح نریزد