مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-11اقتصادي

تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان 70 درصد افزایش یافت


رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: در 2 ماهه ابتدایی سال جاری، تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان با رشد 70 درصدی به میزان 35 هزار و 687 تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمحمد نادری صبح یکشنبه در بازدید سرپرست معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان اظهار کرد: پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان 87 درصد پیشرفت دارد و بر اساس برنامه زمان بندی تلاش می شود این پروژه به عنوان یکی از مطالبات جدی بندر نشینان کنگان تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه، مساحت پسکرانه بندر کنگان از 2 به پنج هکتار و عمق کانال دسترسی بندر نیز از 4.

5 به حدود هفت متر افزایش پیدا می کند.

رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان تصریح کرد: با اتمام این پروژه و افزایش عمق کانال دسترسی، امکان تردد شناورهای 2 هزار تنی در بندر کنگان فراهم می شود.

نادری ادامه داد: در بندر کنگان اکنون سه پست اسکله رمپ موقت فرایند بارگیری و تخلیه لندینگ کرافت ها را انجام می دهند که این ظرفیت در کنار تخفیف های پیش بینی شده، فرصتی ارزشمند برای فعالیت تجار و بازرگانان در کنگان است.

وی یادآور شد: در راستای توسعه تجارت خارجی این بندر در تلاش برای توسعه مبادلات تجاری خود با بنادر دمام عربستان و الرویس قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان 70 درصد افزایش یافت

تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان 70 درصد افزایش یافت